Pozycjonowanie.

Pozycjonowanie to zabieg, który bardzo mocno promuje naszą stronę. Jego celem jest wyniesienie jej na jak najwyższe miejsce w popularnych wyszukiwarkach. Od tego czy odniesiemy sukces w dużej mierze zależy jakość naszych działań. I tak na przykład jeżeli posiadamy niewielką stronę składającą się zaledwie z kilku podstron to zwykłe pozycjonowanie jest jak najbardziej właściwe. Jeśli jednak mamy duży sklep lub portal branżowy to bardziej wskazane jest pozycjonowanie szerokie. Jest to zabieg skierowany na szerszy zakres działań. Jednak na pierwszy rzut oka bardzo przypominają one zwykłe pozycjonowanie. Różnica polega przede wszystkim na tym, że zamiast kilku czy nawet kilkudziesięciu fraz kluczowych wybiera się ich kilkaset czy nawet kilka tysięcy. Poza tym pozycjonowanie szerokie to dość nietypowe słowa kluczowe, najczęściej są to dwu lub trzy członowe frazy, które nie od razu jednoznacznie kojarzą się z daną branżą. Takie długie ogony dają większą szansę trafienia do bardziej sprecyzowanych klientów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *